Fina ni är

Anonym om Damn, klockan är lite...:
du är vacker som få, du behöver inte smink ens :)
Har en fråga, var köpte du den där örhänge som du har på bilden? eller va heter sånna? kram

Åh, jag tackar & bockar. Söt du är! Sådana heter Earcuff, tror jag! Dock så har jag en fake, jag har letar efter en riktig.. men tyvärr har jag inte hittat någon, så jag var lite tvingad att nöja mig med en sån här från glitter, & den kostar ju bara 30 svenska kronor. Dock så har Ur&Penn sjukt snygga earcuff såg jag idag, dom är bara lite dyrare och mycket snyggare också. H3h3 ett + är ju också att det inte är så många som bär sådana från Ur&Penn!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg den?

Din E-mail: (Det är bara jag som kan se den)

Vad heter din blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0