Du+Jag=Sant

Jag har väldigt svårt för att bli av med saker, så jag sparar nästa på allt. Man kan hitta nästan vad som helst i mitt rum, från den första glass påsen från i somras, till stenar som jag och Melker plockade i skärgård. I oförsig, så sparar jag bara saker som betyder något för mig av någon anledning. Idag fastnade min blick på en grej som bara legat där i snart två år.. jag köpte den som en present som jag aldrig gav ut av en mängd anledningar. Men snart börja jag undra, när jag äntligen ska få ge ut den där fina saken. När ska en bild på mig och någon sitta där? Blir trött på att någon aldrig stannar tillräckligt länge. Blir trött på att jag aldrig hittar den någon som ska sitta där.



Var är du någon? Jag har väntat så länge nu
Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg den?

Din E-mail: (Det är bara jag som kan se den)

Vad heter din blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0