Fredag kvällen

Igår var det fredag, och jag hade ingen skola, utan ''B-olympiaden'' Alltså är hela mitt lag ''B'' laget ute och gör gör friidrott, sedan i slutet av dagen finns det ett lag som vinner, osv. Jarå, vi tolv var det slut och Sarah var snäll och skjutsade hem mig på moppen. Jag hann bara byta om & gick sedan till Linnea för att baka muffins som vi säljer till klassresan. Hallon muffins blev det den här fredag.





Hehiho, på kvällen dog vi till fåfängan, och där träffade jag på några vänner  som jag inte hade träffat på länge. Utsikten var sjukt fin, dock så var inte där så länge. Vi åkte sedan vidare och träffade Joar, Petra & Sec. Dock så började jag och linnea frysa så mycket att vi åkte hem, och på bussen träffade vi på ännu två grabbar som jag inte hade träffat på länge. Kvällen avslutade min min mysiga säng, med ett avsnitt från GossipGirl.
Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg den?

Din E-mail: (Det är bara jag som kan se den)

Vad heter din blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0