Can you feel the love tonight?



Alltså, denna lördag kväll har varit kass. Först ville jag bara vara hemma och chilla. Sedan blev jag sugen på biiiiooo, men eftersom att ingen var sugen på bio, bestämde jag mig för att strunta i det, jag också. Sedan ringde jocke och försökte övertala mig att åka till stan för att fira hans kompis som fyllde år, men jag tackade nej :( Efter en stund var jag nära på att tacka ja, till melker och åka till stan på fekkenation. Fast nejnej.  Så nu ska jag ut trots allt, fast jag ska bara åka och träffa en snygging en snabbis. Hoppas ni hade en awesome lördag i alla fall, hihi püssssss
Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg den?

Din E-mail: (Det är bara jag som kan se den)

Vad heter din blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0